10 November 2013

Selamat Hari Kelahiran Yang Ke-29 Tahun

Tahun ni,pada 8 November 2013 dapat dua hadiah kek hari jadi. Aku tak da mengharapkan sgt kek itu,tapi aku sgt hargai mereka yg wish dan beli kek hari jadi terutamanya isteri tercinta. Tahun ni dah genap 29 tahun aku dilahirkan oleh mak kesayangan, terima kasih mek melahirkan ore ke dunia ini. Doa ore sentiasa iringi mek disana. Harapan ore nak jadi anak solehah buat mek dan ayah.

Tahun ni aku sudah bergelar suami cuma rezeki jadi ayah belum lg. Korang doakanlah abeja cepat dpat baby. Nak jd pewaris keturunan yg pastinya abeja impikan anak yg solehah. Tahun ni,byak impian telah tercapai. Ada beberapa impian terpaksa di hold dulu dgn sebab2 tertentu.

Harapan aku tahun jadi kesudahan yg baik buat aku dan keluarga yg aku bina ini. Namun,kerja2 sukarela aku dgn komuniti harus ditingkatkan lg. Hidup aku didunia nak memberi manfaat pada org lain. Dalam kerjaya pendidik semakin mencabar aku harap dpt tempuhinya dgn baik sejajar amanah yg diberikan.

Kesihatan yg agak menguji aku tahun,diharap dpt ditingkatkan supaya dpt melakukan ibadat dgn sempurna. Kesihatan adalah nadi kehidupan seseorang dan merupakan nikmat yg sering dilupakan oleh manusia untuk disyukuri. Namun, selepas jatuh sakit barulah nak bersyukur. Nauzubillah.

No comments:

BUATMU SIFUKU - TN. HJ. SADLI BIN ABDULLAH

Beliau merupakan Guru Cemerlang Geografi yang menjadi rujukan saya. (1691) 11 MEI 2023 - BERITA WILAYAH - JASA GURU: LAHIRKAN GENERASI CEMER...