09 October 2015

SEBUAH KEMATIAN YANG MENDAMAIKAN- BELANGSUNGKAWA PROF. DR. MOHAMAD SUHAILY YUSRI CHE NGAH

Assalamualaikum wbt dan Salam Kemanusiaan.

Hero kemanusiaan, itulah gelaran yang dapat saya berikan kepada arwah yang saya kenali rapat sejak belajar di UPSI. Lebih kurang pada jam 11 malam, balik daripada menjemput isteri saya di Masjid Sultan Ismail, Batu Pahat saya membuka notification telegram group Geographers Malaysia. Alangkah terkejut saya membaca berita bahawa bekas pensyarah saya dan juga mentor saya dalam banyak perkara telah pergi buat selamanya akibat kemalangan jalan raya di Renok Baru, Gua Musang.

No comments:

BUATMU SIFUKU - TN. HJ. SADLI BIN ABDULLAH

Beliau merupakan Guru Cemerlang Geografi yang menjadi rujukan saya. (1691) 11 MEI 2023 - BERITA WILAYAH - JASA GURU: LAHIRKAN GENERASI CEMER...