19 September 2015

SASARAN KERJA TAHUNAN - (SKT) SECARA ONLINE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada follower blog CAJG sekalian.

Sistem HRMIS telah diperkenalkan oleh Jabatan Perkhidmatan Awam kepada penjawat awam merupakan satu transformasi pengurusan sumber manusia kepada penjawat awam di Malaysia. Tahniah dan Syabas CAJG ucapkan atas usaha pihak JPA dalam menguruskan sumber manusia dalam sektor awam.


Inilah pemuka web HRMIS yang boleh dilayari menerusi https://hrmis2.eghrmis.gov.my untuk melengkapkan maklumat tertentu berdasarkan arahan yang dikeluarkan oleh ketua jabatan tertentu. Sudah isi bolehlah sama ada untuk simpan dan hantar untuk disahkan. Apapun anda boleh melihat sendiri video yang terdapat dalam web HRMIS untuk mengetahui akan kepentingannya kepada penjawat awam menerusi link ini http://www.eghrmis.gov.my/index.php/galeri/video/item/465-kepentingan-data-hrmis. Selesai melihat video ini, barulah kita mengetahui akan kepentingannya berbanding sistem manual yang diperkenalkan sebelum ini. Alhamdulillah, cikgu harap web ini diupgrade dari satu masa ke satu masa supaya dilihat lebih mesra pengguna.

No comments:

BUATMU SIFUKU - TN. HJ. SADLI BIN ABDULLAH

Beliau merupakan Guru Cemerlang Geografi yang menjadi rujukan saya. (1691) 11 MEI 2023 - BERITA WILAYAH - JASA GURU: LAHIRKAN GENERASI CEMER...